ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 紀要
  2. スポーツと人間 : 静岡産業大学論集
  3. 5巻
  4. 1号

かかわりを重視したプログラム開発 (註1) ―教材「卵は立つ?」の有効性 ―

https://shizusan.repo.nii.ac.jp/records/1782
https://shizusan.repo.nii.ac.jp/records/1782
2f1c0eb5-e10a-4ebd-aaaa-34cb396b68c7
名前 / ファイル ライセンス アクション
本文05_4762髙橋和子.pdf 本文05_4762髙橋和子 (2.4 MB)
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2021-02-08
タイトル
タイトル かかわりを重視したプログラム開発 (註1) ―教材「卵は立つ?」の有効性 ―
タイトル
タイトル Program Development with a Focus on Relationships: Effectiveness of the Teaching Material“Egg Stands?”
言語 en
言語
言語 jpn
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 mind-body awareness
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 relationship , Egg Stands?
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 face-to-face lessons
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 online lessons
キーワード
言語 en
主題Scheme Other
主題 text analysis
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
著者 髙橋, 和子

× 髙橋, 和子

髙橋, 和子

Search repository
TAKAHASHI , Kazuko

× TAKAHASHI , Kazuko

en TAKAHASHI , Kazuko

Search repository
内容記述
内容記述タイプ Other
内容記述 "Mind-body awareness" is a developmental educational activity to experience health maintenance and health improvement. Among them, the teaching material "Egg stands?" With an emphasis on "relationship" was conducted for 205 students in COVIT-19. Classes were conducted online or face-to face,depending on the subject. We took the method of metric text analysis of students' free writing. The purpose was to explore the effectiveness of the teaching materials through their commonalities and differences. As a result, this teaching material is an opportunity to challenge oneself by making people aware of the individuality of the egg (person) regardless of grade, qualification, and teaching method, and the power to change what you feel while experiencing without giving up. Is thought to have produced. In addition, we were able to verify its effectiveness as a teaching material that makes us think about our involvement in nursing and the sense of accomplishment in education. The experience of mobilizing physical sensations established independent and interactive learning even in group work. Since face-to-face lessons are more physical than online lessons, it can be inferred that dialogue with others changed one's own perspective and way of thinking, leading to deep learning.
書誌情報 スポーツと人間 : 静岡産業大学論集
en : Sport and human beings : Journal of Shizuoka Sangyo University

巻 5, 号 1, p. 47-62, 発行日 2021-01-01
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-06-19 09:20:52.746108
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3